Servis a opravy mobilních telefonů

120 položek celkem
Odblokování Google účtu do systému Android (FRP)
Skladem
Kód: 572
800 Kč

Zablokovaný telefon ke Google účtu? Po obnově továrního nastavení se do telefonu nedostanete?

Kód: 572
oprava mikrofonu Samsung S5
1 275 Kč

Volaný Vás neslyší? Cena včetně práce, náhradního dílu a svozu od zákazníka.

Kód: 511
Oprava nabíjení telefonu Apple iPhone 5s
720 Kč

Nefunkční nabíjení? Nefunkční USB port? Nefungují senzorová tlačítka? Cena včetně práce, náhradního dílu a svozu od zákazníka.

Kód: 536
Oprava nabíjení Samsung A3 2016
Externí sklad
Kód: 559
849 Kč

Nefunkční nabíjení? Nefunkční USB port? Nefungují senzorová tlačítka? Cena včetně práce, originálního náhradního dílu a svozu od zákazníka.

Kód: 559
Oprava nabíjení Samsung S5
1 275 Kč

Nefunkční nabíjení? Nefunkční USB port? Nefungují senzorová tlačítka? Cena včetně práce, náhradního dílu a svozu od zákazníka.

Kód: 508
Oprava nabíjení Samsung S6
1 249 Kč

Nefunkční nabíjení? Nefunkční USB port? Nefungují senzorová tlačítka? Cena včetně práce, originálního náhradního dílu a svozu od zákazníka.

Kód: 549
Oprava nabíjení Samsung S7
1 560 Kč

Nefunkční nabíjení? Nefunkční USB port? Nefungují senzorová tlačítka? Cena včetně práce, originálního náhradního dílu a svozu od zákazníka.

Kód: 503
Oprava tlačítka hlasitosti (Volume) telefonu Samsung S7 G930
710 Kč

Nefunkční tlačítko hlasitosti? Cena včetně práce, originálního náhradního dílu a svozu od zákazníka.

Kód: 539
Oprava tlačítka DOMŮ (HOME) telefonu Samsung S7 G930
1 490 Kč

Nefunkční tlačítko domů (HOME)? Cena včetně práce, originálního náhradního dílu a svozu od zákazníka.

Kód: 548
Oprava tlačítka zapnutí (ON/OFF) telefonu Apple iPhone 5s
620 Kč

Nefunkční tlačítko zapnutí? Cena včetně práce, náhradního dílu a svozu od zákazníka.

Kód: 537
Oprava tlačítka zapnutí (ON/OFF) telefonu Samsung S7 G930
690 Kč

Nefunkční tlačítko zapnutí? Cena včetně práce, originálního náhradního dílu a svozu od zákazníka.

Kód: 504
Přehrání softwaru (SW / FW) telefonu Samsung A3 2016
380 Kč

Telefon nejde nastartovat? Je zpomalený? Cena včetně práce a svozu od zákazníka.

Kód: 560
Nahoru
Další produkty

Servis a opravy mobilních telefonů

Zabýváme se servisem mobilních telefonů Samsung, Apple iPhone, Huawei, Sony a dalších známých značek. Díky kurýrní službě zajišťujeme servis po celé ČR.

Výše vyberte vhodného značku a model Vašeho rozbitého telefonu. Dále vyberte vhodný servisní úkon, který následně vložíte do nákupního košíku. Naleznete zde kategorii opravy/výměny dotykového skla, opravy mikrofonu a reproduktoru, dobíjení, výměnu baterie, výměnu zadního krytu, rámečků a těla telefonu, výměny tlačítek další opravy.

Servis mobilních telefonůServis mobilních telefonů

MOMENTÁLNĚ PROVÁDÍME POUZE SERVISNÍ SLUŽBY, KTERÉ NALEZNETE NA NAŠEM ESHOPU.
SERVISNÍ SLUŽBY STÁLE ROZŠIŘUJEME

Servis mobilních telefonů
Nejčastěji opravujeme:

  • Výměna displeje / prasklý displej / rozbitý displej
  • Výměna skla displeje / oprava displeje
  • Oprava nabíjení / výměna USB portu
  • Oprava reproduktoru / výměna reproduktoru
  • Přehrání FW - softwaru

JAK OBJEDNAT SERVIS MOBILNÍHO TELEFONU?


1) Výběr servisního úkonu 
V horní části stránky zvolte "značku telefonu" a dále pokračujete výběrem konkrétního modelu a servisního úkonu, který následně vložíte do nákupního košíku.


2) Výběr dopravy
Po přechodu do košíku zvolte nejprve způsob dopravy, vybírat můžete z těchto možností:

Při zvolení dopravce GEIS, vám bude opravený telefon doručen tímto dopravcem. Ke svezení od Vás do našeho servisního střediska bude použit také tento dopravce

Při zvolení ČESKÁ POŠTA, vám bude opravený telefon doručen poštou. Rozbitý telefon nám musíte však také zaslat poštou na adresu: NDSmobile.cz, Praskolesy 302, 267 54 Praskolesy.

Při zvolení OSOBNÍ ODBĚR, si opravený telefon vyzvednete na naší pobočce. Rozbitý telefon, nám předáte do opravy také na pobočce.

3) Výběr způsobu platby
Vyberte způsob platby z následujících možností:

Dobírka – opravený přístroj vám zašleme zvolenou dopravou a při převzetí zásilky uhradíte částku za opravu.

Hotově při převzetí – opravu uhradíte při osobním převzetí v našem servisu hotově.

Bankovní převod - platba předem při objednání zboží. Po připsání platby na náš účet odešleme zboží nebo opravený přístroj zvolenou dopravou k vám.

4) Údaje o rozbitém telefonu
Z Vašich bezpečnostních důvodů vyplňte do kolonky POZNÁMKA sériové číslo (S/N), nebo IMEI mobilního telefonu. Pokud na vyplnění zapomenete, nevadí. Po přijmutí do servisu, technik sériové číslo ověří, nebo doplní. Vše je pod dozorem kamerového systému.

5) Vyplnění údajů o zákazníkovi
Vyplňte údaje potřebné k vystavení dokladu a zaslání opraveného telefonu zpět a objednávku odešlete. Na uvedenou e-mailovou adresu vám obratem dorazí potvrzení, pokud by se tak nestalo, zkontrolujte složku s nevyžádanou poštou.

6) Zabalení telefonu do krabice a předání dopravci
Rozbitý telefon zabalte pečlivě do krabice. Dopravce Vás bude kontaktovat o přesném času předání. Při předávání dopravce nalepí štítek s naší adresou a číslem objednávky (aby jsme mohli Váš telefon identifikovat)


Jestliže se vám z jakéhokoli důvodu objednávka nedaří, kontaktujte nás v provozní době servisu Pondělí - Pátek od 9 do 16 hodin na telefonním čísle 607867911, rádi vám pomůžeme.  


Zařízení zasílejte k servisnímu úkonu pokud možno neuzamčené, případně nám sdělte heslo nebo gesto k odemykání (viz servisní podmínky). Každý přístroj podrobujeme při přijetí důkladnému testu všech základních funkcí, pokud to povaha závady umožňuje. Ne vždy je možné již při objednání opravy určit, zda telefon neutrpěl další vnitřní poškození, které není navenek viditelné. V případě, že při vstupním testu, nebo během práce na zakázce zjistíme další vady zařízení, okamžitě zákazníka telefonicky kontaktujeme, abychom se s ním domluvili na dalším postupu.
 

Chápeme, že se bojíte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za vícepráce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.