Reklamace

CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav zboží. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit na naší lince +420 607 867 911 (V pracovní době), nebo e-mailem: obchod@ndsmobile.cz

 

 

Jak postupovat při reklamaci

  • Vyplňte protokol o reklamaci

  • Formulář vytiskněte, přijde Vám na e-mail
  • Reklamované zboží, nebo opravovaný mobil zabalte společně s vytisknutým formulářem
  • Zašlete na naší adresu: NDSmobile.cz, Praskolesy 302, 267 54 Praskolesy. Pro reklamace servisních služeb bude objednán na vaší adresu svoz.

 

 

Po přijetí Vás budeme do 2. pracovních dnů kontaktovat. 

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.

Pokud máte nějaký dotaz, kontaktujte Nás na tel.: +420 607 867 911 (v pracovní době)

 

UPOZORNĚNÍ

Reklamaci servisních dílů (LCD displejů, dotykových sklíček) je možné uznat pouze po předložení dokladu o odborné instalaci od autorizovaného servisu mobilních telefonů. Bez dokladu o odborné instalaci nemůže být reklamace servisního dílu uznána. viz obchodní podmínky.

 

Dobírky nepřebíráme.