Reklamace

CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav zboží. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit na naší lince +420 607 867 911 (V pracovní době), nebo e-mailem: reklamace@ndsmobile.cz

 

CO KDYŽ BUDE MÍT OPRAVENÝ MOBIL ZÁVADU?

Pokud opravený mobil projevuje vadu, máte právu na reklamaci. Reklamace bude uznána pouze v případě, pokud není v rozporu s obchodními a servisními podmínkami.

 

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

  • Vyplňte protokol o reklamaci

  • Formulář vytiskněte, přijde Vám na e-mail
  • Reklamovaný opravovaný mobil zabalte společně s vytisknutým formulářem
  • Balík zaneste na pobočku Zásilkovny, nebo zašlete na naší adresu: NDSmobile, Tovární 220 (areál TOS), 267 53 Žebrák

 

 

Po přijetí do servisu (reklamace) Vás budeme do 2. pracovních dnů kontaktovat. 

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od přijetí do servisu. Reklamace se snažíme vyřídit co nejrychleji.

Pokud máte nějaký dotaz, kontaktujte Nás na tel.: +420 720 602 967 (v pracovní době)

 

 

 

 NEUZNANÉ REKLAMACE

 Reklamace neuznáváme v těchto případech:

  • Vlivem vnější síly (např pád telefonu). To znamená praskliny, nebo jiné porušení na displeji, dotykovém skle, nebo jiné části mobilu
  • Neodborným zásahem do zařízení
  • Zásahem zařízení jiným servisem
  • Vnik kapaliny - oxidace

 

Při neoprávněné reklamaci si účtujeme diagnostiku 200,-kč a dopravu.

 

 

 

 


 
Za kvalitou servisu si stojíme, ale přesto ji neustále zdokonalujeme.
 
 
Co děláme proto, aby kvalita byla co nejlepší?
  • Stále zdokonalujeme servisní proces
  • Učíme se nových a nových technologií a metod
  • Náhradní díly, které jsou často vadné - bereme od jiného dodavatele

 

 

Jak funguje u nás kontrola kvality?

  • Každý mobil před odesláním natáčíme na video, aby nevznikly případné spory
  • Každý mobil před odesláním testujeme (dotyk, kvalitu LCD, reproduktor, sluchátko, nabíjení a další komponenty)
  • Každý mobil před odesláním kontrolujeme vizuálně

 

 

Někdy i přes toto všechno se stane, že může opravený mobil projevovat vadu a to dokonce až po několika dnech. Vždy se snažíme vadu odstranit.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.