Všem se velice omlouváme za zpoždění servisních zakázek z důvodu stěhování. Na všech servisních zakázkách se usilovně pracuje a budou co nejrychleji dokončeny.

Reklamace

CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav zboží. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit na naší lince +420 607 867 911 (V pracovní době), nebo e-mailem: obchod@ndsmobile.cz

 

CO KDYŽ BUDE MÍT OPRAVENÝ MOBIL ZÁVADU?

Pokud opravený mobil projevuje vadu, máte právu na reklamaci. Reklamace bude uznána pouze v případě, pokud není v rozporu s obchodními a servisními podmínkami.

 

 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

  • Vyplňte protokol o reklamaci

  • Formulář vytiskněte, přijde Vám na e-mail
  • Reklamovaný opravovaný mobil zabalte společně s vytisknutým formulářem
  • Zašlete na naší adresu: NDSmobile, Tovární 220 (areál TOS), 267 53 Žebrák. Pokud byl při objednávání servisní služby svoz, při zadání reklamace, bude objednán svoz.

 

 

Po přijetí do servisu (reklamace) Vás budeme do 2. pracovních dnů kontaktovat. 

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů od přijetí do servisu.

Pokud máte nějaký dotaz, kontaktujte Nás na tel.: +420 607 867 911 (v pracovní době)

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.