Reklamace

CO KDYŽ DORAZILO ZBOŽÍ POŠKOZENÉ?

Při přebírání zásilky si dobře zkontrolujte její obal a stav výrobku. Pokud je již při převzetí patrné, že zásilka není v pořádku, nepřebírejte ji od přepravce. Pokud vypadá zásilka na první pohled v pořádku a přesto je uvnitř výrobek poškozený, je důležité událost co nejdříve nahlásit u přepravce. Doporučujeme tuto situaci nahlásit na naší lince +420 607 867 911 (V pracovní době), nebo e-mailem: reklamace@ndsmobile.cz

 

Postup při reklamaci zboží

O reklamaci vadného zboží nás informujte na e-mail: reklamace@ndsmobile.cz. Do emailu uveďte:

  1. Jméno a příjmení (firma)
  2. Číslo objednávky
  3. Název zboží, které chcete reklamovat
  4. Přesný popis závady
  5. Foto závady (pro pro dodavatele)
  6. Kopii dokladu o odborné instalaci (pokud se jedná o náhradní díl)
  7. Číslo bankovního účtu (pro možnost vrácení platby)

Po přijetí Vás budeme do 2. pracovních dnů kontaktovat. 

Reklamace bude vyřízena do 30 dnů.

Pokud máte nějaký dotaz, kontaktujte Nás na tel.: +420 607 867 911 (v pracovní době)

 

UPOZORNĚNÍ

Reklamaci servisních dílů (LCD displejů, dotykových sklíček) je možné uznat pouze po předložení dokladu o odborné instalaci od autorizovaného servisu mobilních telefonů. Bez dokladu o odborné instalaci nemůže být reklamace servisního dílu uznána. viz obchodní podmínky.

 

Dobírky nepřebíráme.