Jak objednat servis?

Zde najdete návod, jak objednat servis v našem e-shopu NDSmobile.cz v 6. krocích.


Opravy jsou rozděleny dle značky telefonu, modelů a konkrétních servisních úkonů - oprava skla displeje, výměna LCD displeje výměna, výměna reproduktoru, baterie a další servisní úkony.

1) Výběr servisního úkonu 
V horním menu zvolte "servis mobilních telefonů" - "značku telefonu" a dále pokračujete výběrem konkrétního modelu a servisního úkonu, který následně vložíte do nákupního košíku.


2) Výběr dopravy
Po přechodu do košíku zvolte nejprve způsob dopravy, vybírat můžete z těchto možností:

Při zvolení dopravce GEIS, vám bude opravený telefon doručen tímto dopravcem. Ke svezení od Vás do našeho servisního střediska bude použit také tento dopravce

Při zvolení ČESKÁ POŠTA, vám bude opravený telefon doručen poštou. Rozbitý telefon nám musíte však také zaslat poštou na adresu: NDSmobile.cz, Praskolesy 302, 267 54 Praskolesy.

Při zvolení OSOBNÍ ODBĚR, si opravený telefon vyzvednete na naší pobočce. Rozbitý telefon, nám předáte do opravy také na pobočce.

3) Výběr způsobu platby
Vyberte způsob platby z následujících možností:

Dobírka – opravený přístroj vám zašleme zvolenou dopravou a při převzetí zásilky uhradíte částku za opravu.

Hotově při převzetí – opravu uhradíte při osobním převzetí v našem servisu hotově.

Bankovní převod - platba předem při objednání zboží. Po připsání platby na náš účet odešleme zboží nebo opravený přístroj zvolenou dopravou k vám.

4) Údaje o rozbitém telefonu
Z Vašich bezpečnostních důvodů vyplňte do kolonky POZNÁMKA sériové číslo (S/N), nebo IMEI mobilního telefonu. Pokud na vyplnění zapomenete, nevadí. Po přijmutí do servisu, technik sériové číslo ověří, nebo doplní. Vše je pod dozorem kamerového systému.

5) Vyplnění údajů o zákazníkovi
Vyplňte údaje potřebné k vystavení dokladu a zaslání opraveného telefonu zpět a objednávku odešlete. Na uvedenou e-mailovou adresu vám obratem dorazí potvrzení, pokud by se tak nestalo, zkontrolujte složku s nevyžádanou poštou.

6) Zabalení telefonu do krabice a předání dopravci
Rozbitý telefon zabalte pečlivě do krabice. Dopravce Vás bude kontaktovat o přesném času předání. Při předávání dopravce nalepí štítek s naší adresou a číslem objednávky (aby jsme mohli Váš telefon identifikovat)


Jestliže se vám z jakéhokoli důvodu objednávka nedaří, kontaktujte nás v provozní době servisu Pondělí - Pátek od 9 do 16 hodin na telefonním čísle 607867911, rádi vám pomůžeme.  


Zařízení zasílejte k servisnímu úkonu pokud možno neuzamčené, případně nám sdělte heslo nebo gesto k odemykání (viz servisní podmínky). Každý přístroj podrobujeme při přijetí důkladnému testu všech základních funkcí, pokud to povaha závady umožňuje. Ne vždy je možné již při objednání opravy určit, zda telefon neutrpěl další vnitřní poškození, které není navenek viditelné. V případě, že při vstupním testu, nebo během práce na zakázce zjistíme další vady zařízení, okamžitě zákazníka telefonicky kontaktujeme, abychom se s ním domluvili na dalším postupu.
 

Chápeme, že se bojíte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za více práce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.