FAQ - často kladené otázky

 

1. Je možné osobní převzetí zboží? Máte jej opravdu skladem?

Ano, zboží které je označeno "skladem", máme fyzicky skladem a můžete si ho vyzvednout po objednání na naší provozovně. Zboží, které je označeno "externí sklad", dodáme zboží do 3 - 7 pracovních dnů.

2. Jsou prodávané díly originální?

Díly které nabízíme jsou vždy v nejlepší možné kvalitě, za rozumnou cenu. Originální díly jsou často dlouhodobě nedostupné a tak je můžeme nahradit podobnou druhovýrobou. Zákazníkům narozdíl od konkurence nelžeme, proto vždy originální díly neslibujeme. Originální díly jsou označené jako "originální náhradní díl". 

3. Obdržel jsem nefunkční zboží. Jak mám postupovat?

Postup naleznete reklamace naleznete ZDE

4. Kdy budete zboží odesílat?

Zboží expedujeme následující pracovní den.

5. Je montáž složitá? Zvládneme jí doma?

Nedoporučujeme měnit díly v domácím prostředí. Díly jsou vhodné pouze pro servisní techniky. Hrozí zde poškození montovaného dílu i Vašeho telefonu, proto se raději obraťte na někoho zkušeného, který Vám díl odborně namontuje. Můžete využít i našich servisních služeb v sekci SERVIS.

6. Je lepení součástí balení?

Ne vždy je lepení součástí samotného produktu. Pokud není v popisu uvedeno včetně lepení.

7. Jak si objednám servis?

Stačí vložit do košíku požadovanou službu a objednat. Na základě objednávky, odešleme na Vaší adresu kurýra, který sí rozbitý telefon převezme.  Další informace ZDE

8. Musím zásilku s rozbitým telefonem nějak označit?

Nemusíte. Kurýr zásilku označí speciálním štítkem. Díky tomuto štítku vaší objednávku identifikujeme.

9. Proč musím k rozbitému telefonu dodat odemykací kód ?

Aby jsme opravu dokončili na 100%, musíme telefon na výstupní kontrole důkladně otestovat. Telefon testujeme také při přijetí telefonu do servisu, abychom se ujistili, že jde o danou závadu. Chápeme, že se bojíte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za vícepráce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.

10. Jak poznám, že mám prasklé pouze sklo a displej je v pořádku?

Pokud Vám praskne pouze sklo, displej by měl fungovat. Pokud displej nejde vůbec, nebo zobrazuje chybně je potřeba vyměnit celý LCD displej.

11. Měníte dotyková skla pro Samsung Edge (S6 edge / S7 edge / S8)?

Zakřivené displeje typu edge "zatím" neměníme. Doporučujeme však výměnu kompletního LCD panelu, který obsahuje i sklo.