Dnes 16.10. bude pobočka otevřena pouze do 11:00h, děkujeme za pochopeni.

FAQ - často kladené dotazy

Jak si objednám servis?

Stačí vložit do košíku požadovanou servisní službu a objednat. V objednávacím procesu si zvolíte požadovanou dopravu a svoz do servisu.

 

 

Jak dopravím mobil do servisu?

Můžete využít z několika možností:

  • Zásilkovna - rozbitý mobil donesete na vámi určenou pobočku Zásilkovny.
  • Česká Pošta - rozbitý mobil nám zašlete Českou poštou. Opravený mobil vám bude doručen Českou poštou.
  • Osobní odběr - rozbitý mobil nám přinesete přímo do našeho servisu, kde si ho po opravě vyzvednete.
  • Osobní odběr ve Vinotéce Veritas v Plzni - rozbitý mobil přinesete do Vinotéky Veritas v Plzni, kde si ho po opravě vyzvednete. 

 

 

Kolik stojí svoz a doprava?

Cena za dopravu z pobočky Zásilkovny a zpět je pouze 120,-kč

 

 

Musím zásilku s rozbitým telefonem nějak označit?

Do e-mailu vám dorazí instrukce společně se štítkem, který nalepíte na krabici s rozbitým mobilem. Nezapomeňte vložit do krabice objednávku, abychom moli váš telefon identifikovat.

 

 

Musím rozbitý mobil nějak zabalit?

Ano, je nutné mobil dobře zabalit do krabice. Tak, aby se mobil při přepravě nepoškodil.

 

 

Lze vyměnit sklo displeje na počkání?

Bohužel ne. Výměna skla je technologicky a časově náročná. Rovné displeje cca 8hodin + vysychání ve vakuu. U zahnutých displejů (edge a S8) dokonce 10hodin + 12 hodin ve vakuu.

 

 

Proč musím k rozbitému telefonu dodat odemykací kód ?

Aby jsme opravu dokončili na 100%, musíme telefon na výstupní kontrole důkladně otestovat. Telefon testujeme také při přijetí telefonu do servisu, abychom se ujistili, že jde o danou závadu. Chápeme, že se bojíte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za vícepráce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.

 

 

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.