FAQ - často kladené dotazy

 

Jsou prodávané díly originální?

Díly které nabízíme jsou vždy v nejlepší možné kvalitě, za rozumnou cenu. Originální díly jsou často dlouhodobě nedostupné a tak je můžeme nahradit podobnou druhovýrobou. Zákazníkům narozdíl od konkurence nelžeme, proto vždy originální díly neslibujeme. Originální díly jsou označené jako "originální náhradní díl". 

 Jak si objednám servis?

Stačí vložit do košíku požadovanou službu a objednat. Na základě objednávky, odešleme na Vaší adresu kurýra, který sí rozbitý telefon převezme.  Další informace ZDE

Musím zásilku s rozbitým telefonem nějak označit?

Nemusíte. Kurýr zásilku označí speciálním štítkem. Díky tomuto štítku vaší objednávku identifikujeme.

Proč musím k rozbitému telefonu dodat odemykací kód ?

Aby jsme opravu dokončili na 100%, musíme telefon na výstupní kontrole důkladně otestovat. Telefon testujeme také při přijetí telefonu do servisu, abychom se ujistili, že jde o danou závadu. Chápeme, že se bojíte o svá data, své soukromí, které si jistě každý velmi cení, pokud ovšem není možné z důvodu uzamčení nebo rozsahu poškození provést test před a po opravě na všechny funkce přístroje, nemůžeme poskytovat záruku na případné vady, které se mohou objevit po opravě a které přímo nesouvisí s předmětem opravy. Odstranění takových vad je potom považováno za vícepráce a jsou hrazeny nad rámec objednané původní opravy, samozřejmě ale vždy až po konzultaci se zákazníkem.

Jak poznám, že mám prasklé pouze sklo a displej je v pořádku?

Pokud Vám praskne pouze sklo, displej by měl fungovat. Pokud displej nejde vůbec, nebo zobrazuje chybně je potřeba vyměnit celý LCD displej.

Opravujete dotyková skla pro Samsung Edge (S6 edge / S7 edge / S8)?

Zakřivené displeje typu edge začneme opravovat od 1.6.2018