OTEVÍRACÍ DOBA PŘES VÁNOCE: ZAVŘENO OD 20.12.2018 DO 2.1.2019

Doprava a platby

Opravy, které máme označeny SKLADEM, máme náhradní díl fyzicky na skladě. Opravené mobily expedujeme každý všední den.
Opravy, které máme označeny EXTERNÍ SKLAD opravujeme a expedujeme do 3 - 28 dnů.

Všechny expedované zásilky jsou pojištěné na hodnotu zboží (hodnota mobilu + cena opravy) 

 

 

 

 

 

Zasilkovna_logo

Doprava tam i zpět na Vámi určenou pobočku Zásilkovny v ČR a SR. Široký seznam poboček naleznete ZDE.
Cena dopravy tam i zpět je 125,-kč / 11€. Doba dodání je 1-2 pracovní dny od expedice.
 
Po objednání servisu, vám do e-mailu dorazí štítek, který vytisknete a nalepíte na balík.

 

Sledování zásilek Zásilkovna 

 
 
 
 
 
 

200151-top_foto1-kghzx

Na vaše náklady nám zašlete rozbitý mobil. Po opravě vám bude opravený mobil doručen Českou poštou na vaší adresu. Cena dopravy je 89,- kč. Služba je dostupná pouze pro platby kreditní kartou, bankovním převodem a GOPAY. Doba dodání je 2 - 3 pracovní dny.

 

Sledování zásilek Česká pošta

 

  


osobni-odber

Osobní předání na pobočce (servisní středisko) v Žebráku, Tovární 220. V případě osobního předání, se zastavíte s rozbitým mobilem v pracovní dny od 9:00 do 17:00h. Po dokončení opravy si opravený mobil vyzvednete opět na naší pobočce. Platba je možná v hotovosti, bankovním převodem předem.

 

 

 

 

ZPŮSOB PLATBYdoruceni

Dobírka 100,-kč / 5,38€
Platba na bankovní účet 0,-kč
Platba platební kartou a platba přes službu GOPAY 0,-kč
PayPal 20,-kč / 2€
Platba v hotovosti na pobočce v Žebráku 0,-kč

 

 

CENY JSOU VČETNĚ DPH